سرمربی تیم فوتسال آینده گستر گفت: پیروزی در دربی برایمان امتیاز با ارزشی است که مقدمات راهیابی به لیگ برتر را فراهم می کند.

تیم فوتسال هیئت فوتبال اصفهان که از این پس با نام آینده گستر ایرانیان در مسابقات گروه دریای خزر شرکت می کند، با هدایت رضا صادقی در مکان دوم جدول رده بندی جای دارد. رضا صادقی سرمربی این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال نسبت به سالهای اخیر در سطح بالاتری برگزار می شود و ما با توجه به گروه دشواری که در آن قرار داریم بازی های خوبی داشته ایم و با حمایت ها و ایثار بازیکنان ، توانسته ایم در میانه راه در جایگاه دومی قرار گرفته و به عنوان مدعی مطرح باشیم. این در حالی است که در ابتدای فصل کسی از ما انتظار درخشش نداشت اما توانستیم به بالای جدول نزدیک شویم.
 
وی افزود: امیدواریم در ادامه مسابقات در نیم فصل دوم با حفظ روند خوبمان بازی ها را ادامه دهیم در این مسیر بازی این هفته مقابل کاشی نیلوی اصفهان که از کادر خوب و بازیکنان خب بهره می برد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر بتوانیم این بازی را با دست پر به پایان برسانیم قطعا گام بلندی برای صعود به دور بعد برداشته ایم.
 
صادقی در خصوص تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل افزود: با توجه به سیاست بومی گزینی در تیم آینده گستر، با جذب سه بازیکن امید به دنبال تقویت تیم هستیم . همچنین در نظر داریم یک بازیکن لیگ برتری را نیز به جمع بازیکنان اضافه کنیم. بازی های نیم فصل دوم به مراتب دشوار تر از بازیهای دور رفت است. چرا که تیم ها به شناخت خوبی از بازی رقیبان رسیده و کار سخت تر می شود. بخصوص برای تیم ما که حالا به عنوان مدعی مطرح شده ایم.

 در صورتی که در بازی های دور رفت کسی انتظاری از ما نداشت اما از این به بعد تیم ها با انگیزه بیشتری مقابل ما قرار می گیرند. اما در مجموع ما امیدواریم که با برد در دربی قدم محکمی برداشته و بتوانیم به دور بعدی مسابقات صعود کنیم.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، صادقی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار