سرمربی تیم فوتسال پنت هاوس مشهد از ادعای تیمش برای صعود به لیگ برتر فوتسال گفت.

حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال پنت هاوس مشهد در تعطیلات نیم‌فصل اول لیگ دسته اول فوتسال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال ایران در فصل جاری از همیشه سخت تر و با سطح بالاتری دنبال می‌شود تغییراتی داشته است. دلیل ان هم می‌توان تغییر قانون نقل و انتقالات لیگ برتر و محدودیت بازیکنان بزرگسال در لیگ برتری ها است که موجب ریزش بازیکنان به لیگ دسته اول شده است. و این موجب افزایش سطح تجربه و سطح فنی لیگ یک شده است.
 
وی افزود: تیم پنت هاوس به واقع امسال تیم خوبی است که به جز یک نتیجه بد در دربی مشهد که شیرازه تیم ما را به هم زد بقیه شرایط برایمان به خوبی پیگیری شد. اگر آن بازی را برده بودیم الام همه چیز خوب بود و در جایگاه دوم یا سوم در رقابت شدید بودیم و کارمان راحت تر بود. البته در حال حاضر شرایط بدی نداریم و در کورس هستیم. یک نیم فصل کامل زمان داریم و می توانیم با موفقیت به پایان برسیم.

 اما ان سه امتیاز می توانست به ما کمک زیادی کند چرا که دو باخت دیگر ما در اصفهان بوده و با هر دو تیم بالای جدولی در دور برگشت در مشهد بازی خواهیم کرد و جای امیدواری دارد. در مجموع از تیمم راضی هستم چرا که بازیکنان تمام توانشان را گذاشتند تا به نتیجه برسیم اما خدا نخواست. ان شالله در نیم فصل دوم شرایط را بهبود بخشیده و در انتهای فصل بتوانیم در بین دو تیمی باشیم که به دور دوم صعود می کنیم.
 
شاندیزی در خصوص نیم فصل دوم و تقویت تیم پنت هاوس افزود: ما تا کنون فقط آقای وحید امیری بازیکن سابق علم و ادب و شهرداری ساوه را به خدمت گرفتیم. در این پست به شدت به یک بازیکن با تجربه مثل امیری نیاز داشتیم . همچنین به دنبال یک بازیکن راس هم بودیم که متاسفانه هنوز در این زمینه مشکل داریم. اما با این شرایط همچنان به طور قطعی به صعد امیدواریم و قطعا تا هفته آخر جزو مدعیان صعود خواهیم بود.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، شاندیزی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار