مراسم عزاداری شهادت حضرت امام رضا(ع) در مهدیه امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار و با حضور آیت اله سید احمد خاتمی و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیت اله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در مراسم عزاداری امام هشتم شیعیان که در محل مهدیه امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان شهریار و با حضور جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی و حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار داشت: بررسی حیات سیاسی و اجتماعی امام رضا (ع) در نشست و جلسه‌ای چند ساعته امکان پذیر نیست و پرداختن به کلیه ابعاد زندگی آن حضرت زمان بسیار بیشتری را می‌برد.

وی در ادامه افزود: یکی از موارد حائز اهمیت در عصر امام رضا (ع) جریان واقفیه بود که به همان فتنۀ واقفیه تعبیر می شود و در واقع امر فتنۀ خواص دنیا پرست بود که به خاطر دنیا ولایت ستیز شدند.

آیت اله سید احمد خاتمی در ادامه عنوان کرد: در هر فتنه‌ای سه عنصر حضور عناصر سابقه‌دار در جریان فتنه، سوء استفاده از مقدسات و القاء شبه جاری و ساری است که در فتنه هشتاد و هشت وجود این عناصر مشهود و بارز بود.

این عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: حضور عناصر انقلابی، استفاده از عکس امام راحل در جریان اغتشاشات و القا شبه تقلب سه مؤلفه ای بود که جریان سازان و سران دست اندرکاران فتنه با بهره گیری از آن درصدد پیاده سازی آن بودند و هدف این بود مشابه جریانی که در اوکراین پیاده شد در ایران نیز آن را ساماندهی کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فضای فتنه فضای غبارآلودی است که تشخیص حق از باطل را دشوار می نماید و همواره در چنین فضایی ولایت فقیه چراغ راهگشا است.

گفتنی است در پایان این مراسم شهروندان و مسئولین شهریار با ذکر مصیبت به عزاداری مراسم شهادت امام هشتم شیعیان (ع) پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران ، خواص ، خبرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.