بازیگر نقش "مامون" از نقش خود و دلایل موفقیت "ولایت عشق" در میان مردم گفت.

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی در فیلم "ولایت عشق" و علت موفقیت آن گفت: من برای ایفای نقش مامون، مطالعه و پژوهش انجام داده ام.

وی افزود: من این نقش را با دقت زیادی اجرا کردم و فکر می کنم باورپذیری این نقش زیاد بود.

صادقی در خصوص روند تولید سریال عنوان کرد: مدت زمان ساخت سریال طولانی بود و وقتی بازیگر مدت زیادی در نقشی ظاهر شود با آن مانوس و عجین می شود  و این اتفاق در مورد نقش مامون هم برای من افتاد و همین تداوم زمانی یاری کننده بازیگر است.

این بازیگر در ادامه بیان کرد: به نظر من امتیاز بالای سریال "ولایت عشق "بخاطر فیلمنامه مهدی فخیم زاده در درجه اول و سپس گروه این پروژه بود. عوامل فیلم حرفه ای و ممتاز بودند و استفاده از بازیگران مجرب و خوب موجب توفیق و ماندگاری سریال شده است. 

صادقی ابراز داشت: موضوعیت این سریال مورد علاقه و دارای اهمیت زیادی برای مسلمانان بخصوص شیعیان است و کنجکاوی ما در تمام سنین نسبت به وقایع زندگی امامان معصوم علیهم السلام نیز موجب جذب مخاطب شده است. 

وی با اشاره به اینکه فیلمسازان و نویسندگان در حال پرداخت به زندگی امام هشتم (ع) هستند، گفت: ماهنوز برای ساخت فیلم برای این امام عزیز فرصت داریم و خوشبختانه فیلمسازان و بازیگران خوب ما هستند  که می تواند بر روی این موضوع مهم کار کنند. ما باید در نظر بگیریم که فیلمنامه های خوب برای پرداختن به وقایع و ابعاد زندگی امام رضا (ع) در حال نوشتن است.

وی در پایان گفت: بدلیل اینکه زندگی این امام عزیز ابعاد زیادی دارد و بسیار حائز اهمیت است باید درست به آن پرداخته شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۲۲:۱۸ ۱۵ دی ۱۳۹۵
من موقعی که ولایت عشق نشون میداد ۱۴ سالم بود وقتی بار اول ایشون رو دیدم عاشقش شدم و الان هم هر موقع این سریال از تلویزیون نشون بده میبینم . فیلمی که از دیدن اون و بازی بی نظیر آقای صادقی سیر نمیشم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
عاشق شخصیت متین ایشونم