قدرت‌نمایی اوباش قمه به دست به پایان رسید/ پلیس ابهت پوشالی اخلالگر جامعه را درهم شکست

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شرق تهران از دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار توسط ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ قاسملوئی رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شرق تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی فعالیت های شرارت آمیز اراذل و اوباش که با تشکیل باند شرارت اقدام به درگیری، چاقوکشی، عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کرده و تحت تعقیب قضایی نیز بود، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی با اشاره به فعالیت شرارت آمیز این افراد که با در دست داشتن قمه و چاقو ضمن عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت اقدام به تخریب شیشه مغازه ها در شهرستان ورامین کرده بودند، افزود: در پی تحقیقاتی وسیع و دامنه دار، پلیس مخفیگاه متهمان را شناسائی و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
 
قاسملوئی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده چندین فقره سابقه کیفری در سوابق مجرمانه خود دارد، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده جرائمی از قبیل،  شرکت در نزاع منجر به جرح عمدی، شرکت در نزاع دسته جمعی، تخریب ورود به عنف، درگیری ، شرارت و اخلال در نظم عمومی را در سوابق کیفری خود دارد.
 
رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شرق تهران در خاتمه با اشاره به رضایت شهروندان و عموم مردم از دستگیری این فرد افزود: اوباش دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۵ ۰۲ دی ۱۳۹۳
چندین فقره سابقه کیفری !!!!!!!!!!!!
دوباره آزاد میکنند که به چندین فقره سابقه کیفری خودشون اضافه کنند.
آخرین اخبار