فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق و جیب برحرفه‌ای، معروف به "شبنم" به میزان یک میلیارد ریال خبر داد.

 سرتیپ منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری و اطلاع کسب شده مبنی بر اینکه سرقت‌ها توسط زنی انجام می‌گیرد، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ کرمانشاه با تمرکز بر چند فقره سرقت که به یک شیوه و شگرد صورت گرفته به سرنخ‌های رسیده و از طریق دوربین‌های مدار بسته موجود در صحنه یکی از سرقت‌ها، سارق را شناسایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با انجام کار اطلاعاتی و مراقبت های مداوم مشخص شد که جیب بر زنی است معروف به "شبنم" که قبلا در کلانتری دارای سابقه سرقت بود.

وی تصریح کرد: ماموران با توجه به اطلاعات موجود و با هماهنگی با مرجع قضائی وی را در منزل مسکونی خود دستگیر می‌کنند.

سردار امان اللهی اظهار داشت: از منزل این سارق حرفه‌ای اقلام مسروقه زیادی از جمله ۲۱ تخته انواع فرش دستباف و تابلو فرش و قالیچه نفیس، اقلام و وسایل اضافی منزل به قیمت تقریبی ۱۰۰ میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: طی تحقیقات نامحسوسی که به عمل آمد همسر متهم شخصی سابقه دار می‌باشد که اقدام به مالخری می‌کند و تحت تعقیب پلیس آگاهی می‌باشد، اما در زمان حضور ماموران در منزل حضور نداشت و بنا به اظهارات متهم درشهرستان تبریز می‌باشد.

سردار امان اللهی خاطر نشان کرد: این متهم تاکنون به تعدادی جیب بری اعتراف کرده و تلاش جهت شناسایی مالباختگان و مالخران احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، دستگیری ، پلیس ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار