مقتول حین پیاده شدن از خودرو به پدر مرحومم فحش داد طاقت نیاوردم شیشه را پایین زده و با سلاح شکاری یک تیر به او شلیک کردم.

سرهنگ علیرضا مرزبانی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: پنجم آبان ماه به یکی از یگان‌های انتظامی خبر تیر خوردگی جوانی اطلاع داده می شود که فرد مجروح به علت شدت جراحت وارده فوت می‌کند.

سرهنگ مرزبانی افزود: اقدامات وسیع اطلاعاتی و انتظامی گسترده‌ای جهت شناسایی و دستگیری قاتل فراری صورت گرفت و کارکنان پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی کلیه مکان‌هایی که احتمال حضور قاتل متصور بوده را مورد بازرسی قرار داده که نتیجه مثبتی در برنداشت اما تلاش پلیس کماکان ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: درادامه مراحل پیگیری پرونده محل اختفای قاتل فراری در محله بلوار طاق بستان کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اطمینان از حضور قاتل در منزل در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه اظهار داشت: قاتل در تحقیقات به عمل آمده منکر ارتکاب قتل شد اما با استمرار بازجوئی‌ها و تحقیقات فنی و جمع آوری دلایل و مدارک مستند به ناچار لب به اعتراف گشوده و در تشریح چگونگی قتل گفت: از سال‌ها قبل با مقتول دوست بودم با همدیگر مواد مخدر مصرف می‌کردیم تا اینکه شب حادثه مقتول با بنده تماس گرفت و اظهار داشت از وضعیت خودم خسته شدم بیا و آلات استعمال مصرف موادمخدرم را با خودت ببر و نابود کن.

وی افزود: قاتل در ادامه گفت، من نیز با یک دستگاه پژو پارس متعلق به خودم به درب منزل نامبرده رفتم و او را سوار خودرو کردم و یک ساعتی با همدیگر حرف زدیم تا اینکه مقتول صحبت یک دستگاه موتورسیکلت که متعلق به من بود پیش کشید و اصرار داشت موتورسیکلت را به او بدهم که من نیز در خواست وی را رد کردم و پس از آنکه وی را به درب منزلشان رساندم مقتول حین پیاده شدن از اتومبیل به پدرم فحش داد و با توجه به اینکه پدرم فوت شده به شدت عصبانی شدم و با یک قبضه سلاح شکاری یک تیر به او شلیک و فرارکردم.

قاتل ادامه داد: بعد متوجه شدم که دوست چندین ساله‌ام کشته شده و من هم به خاطر یک عصبانیت بی‌جا به راحتی قاتل شدم و اگر خانواده مقتول گذشت نکنند باید منتظر طناب دار باشم.

سرهنگ مرزبانی خاطر نشان کرد: با اعترافات قاتل، بازسازی و مستند سازی صحنه قتل و کشف آلت قتاله، پرونده تکمیل و با تشخیص مرجع قضایی و صدور قرار بازداشت موقت متهم در اختیار تیم پی جویی پرونده قرار گرفت.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار