فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش از دستگیری شرور فراری پس از 5 سال توسط ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلام رضایی فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در هفته گذشته ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان موفق شدند پس از مدت‌ها فعالیت اطلاعاتی و پلیسی و با بكارگیری منابع مختلف خبری متهم فراری به نام "عابدین" را که تحت تعقیب مراجع قضایی بود را در یك عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش ادامه داد: این فرد به اتهام ضرب و شتم با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت، نزاع و درگیری، اخلال در نظم عمومی در شهرستان و ایجاد مزاحمت تحت تعقیب مراجع قضایی بود كه با تلاش‌های ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی شهرستان دستگیر شد.
 
سرهنگ غلام رضایی عنوان كرد: متهم از سال 88 به علت راه بندان و ایجاد مزاحمت برای رانندگان و شهروندان و شكستن شیشه خودروها و شرب خم در شب چهارشنبه سوری تحت تعقیب بوده و به صورت دائم با تغییر محل زندگی و مخفی شدن، خود را از دید مامورین پنهان می‌كرد.    
 
فرمانده انتظامی شهرستان گالیكش بیان كرد: متهم "عابدین" كه از آن روز تا به حال تحت تعقیب مراجع قضایی بوده و دستگیری وی در دستور كار پلیس قرار گرفته بود متواری شده تا اینكه پس از 5 سال فرار، روزهای گذشته توسط پلیس امنیت عمومی انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
 
سرهنگ رضایی خاطر نشان كرد: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام كار اطلاعاتی و پلیسی در هفته جاری این شرور را دستگیر و تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار