مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک قرار بوده امروز فرد مذاکره کننده با بازیکنان تعیین شود و آرامش به تیم بازگردد.

حسین عبدی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک قرار است امروز فردی که مسئول مذاکرات با بازیکنان است را تعیین کنند و این اتفاق بطور قطع باعث آرامش تیم خواهد شد و امیدوارم که آرامش به تیم بازگردد.

وی در ادامه افزود: باید عنوان کنم که کارهایی که در تیم رخ می‌دهد بطور حتم می‌تواند آرامش را به تیم بازگرداند.

عبدی در مورد شایعات اخیر مبنی بر مذاکره کادر فنی با بازیکنان عنوان کرد: صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود و در این میان حرف‌هایی هم مطرح می‌گردد باید عنوان کنم که همه این مسائل را باید از درخشان بپرسید ولی همه این‌ها شایعه‌ای بیش نیست و من تا آنجا یی که خبر دارم با کسی مذاکره نکرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد مذاکره با برانکو ایوانکویچ گفت: من از مذاکره با  ایوانکویچ اطلاعی ندارم و از آن بی‌خبرم باید عنوان کنم شایعه‌ای بیش نیست.

وی بیان کرد: من فکر نمی‌کنم این مشکلات تازگی بوجود آمده است و باید عنوان کنم که همیشه پرسپولیس با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده است ولی با این اوصاف می‌گویم پرسپولیس کم کم رو به بهبودی می‌رود ما علی رغم نبود 9 بازیکن تاثیرگذار اما عملکرد خوب و قابل قبولی داشتیم.

عبدی اضافه کرد: باید یک سری کارهای مثبت و سازنده‌ای صورت گیرد تا تیمی به پیروزی برسد هیچ مربی نمی‌تواند با چوب جادویی باعث موفقیت تیم شود بلکه با تمرینات منظم و بازیکنان خوب و تلاش در زمین می‌تواند به موفقیت و کامیابی دست یابد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مذاکره با قوچان نژاد عنوان کرد: ما به هیچ عنوان با قوچان نژاد مذاکره‌ای نداشته‌ایم ولی جواب سوالات شما را باید درخشان بدهد رسم مذاکره این است که ابتدا ما باید لیست را اعلام کنیم و سپس براساس اعلام نفرات لیست باید با فرد اعلام شده مذاکره صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که روزهای آرامش به تیم پرسپولیس بازگردد و هواداران شاهد روزهای موفقیت پرسپولیس باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار