آژانس مبارزه با دوپینگ بریتانیا(UKAD) با هدف مبارزه بنیادین و جدی با دوپینگ تفاهم نامه تبادل اطلاعات با آژانس جرایم ملی(NCA) انگلیس امضا کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛   بر اساس این تفاهم نامه قرار است دو طرف دستورالعمل روشنی برای تبادل اطلاعات در مسیر مبازه با دوپینگ تهیه کرده و همکاری لازم را برای ممانعت از توزیع داروهای دوپینگی داشته باشند.

نیکل ساپستید ، رئیس اجرایی آژانس مبارزه با دوپینگ بریتانیا در این باره گفت: این همکاری باعث خواهد شد که توانایی ما برای جلوگیری ، تشخیص و افزایش هرگونه نقض قانون ضد دوپینگ در تمام حوزه‌های ورزش- تحت آیین نامه وادا- افزایش یابد. از طرفی همکاری با آژانس جرایم ملی یک گام اولیه برای اطمینان دهی این موضوع است که آژانس بریتانیا می‌تواند بر روی آنچه آنها می خواهند از تولید و قاچاق مواد ممنوعه به دست آورند، متمرکز شوند.

وی افزود:خوشحالیم برای رسمی کردن همکاری‌مان با آژانس جرایم ملی ، توانایی‌مان را برای مقابله با تولید زنجیره مواد ممنوعه و تشدید فعالیت‌های در راه مبارزه جهانی دوپینگ افزایش دهیم.

ساپستید تصریح کرد: تحقیقات گسترده جزء جدایی ناپذیر آیین نامه جهانی مبارزه با دوپینگ در سال 2015 است و ورزشکاران پاک باید مطمئن باشند که آژانس بریتانیا در تلاش است تا بتواند از تمامی فعالیت‌های دوپینگ جلوگیری کرده و حافظ ورزش پاک در بریتانیاست.

همچنین روی مک کامب ، نایب رئیس آژانس جرایم ملی انگلیس ، در این باره گفت: بدیهی است که تبادل اطلاعات مفید در متن اجرای قانون موثر قرار دارد و همکاری ما در مسیر کنترل و شناسایی قاچاق داروهای دوپینگی موثر خواهد بود و در نهایت برای حفظ ورزش پاک مفید است.

در این رابطه آژانس جرایم ملی اطلاعات مربوط به بخش تشخیص ، بازدارندگی ، اعمال قانون و پیشگیری از نقض قانون ضد دوپینگ را ارائه می کند و آژانس مبارزه با دوپینگ نیز اطلاعات مربوط به تشخیص و بازرسی‌ها را ارائه می کند. یادآور می‌شود ، آژانس جرایم ملی انگلیس در سطح ملی و بین المللی دارای قدرت و اختیار برای همکاری با دیگر سازمان‌های اجرایی برای اجرای کامل قانون به منظور از بین بردن جرایم سازمان یافته و جدی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار