سیلوا:‌ همه فشار‌ها بر روی چلسی است

هر چند منچستر‌سیتی‌ و چلسی هر دو با 39 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند اما دیوید سیلوا‌ ‌هافبک سیتی معتقد است همه فشارها بر روی چلسی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، پیروزی 3 بر صفر منچستر‌سیتی مقابل کریستال‌ پالاس در ابتدای هفته موجب شد آنان هم مثل چلسی 39 امتیازی شوند و در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند بازی بعدی چلسی مقابل استوک سیتی‌ خواهد بود و به عقیده دیوید سیلوا هافبک‌ سیتی، حالا همه فشار‌ها بر روی شاگردان مورینیو‌ است.
 
 سیوا گفت: چلسی طی 5 ماه صدر نشین‌ مطلق جدول رده بندی بود،‌در حالیکه 8 امتیاز از آنان عقب بودیم سرانجام خود را به صدر رساندیم‌ و رویای قهرمانی را برای آنان تیر و تار کرده‌ایم حالا ستی و چلسی دارای امتیاز یکسانی هستند و به همین دلیل است که می‌گویم همه فشارها بر روی چلسی قرار دارد بازی در برابر استوک و درخانه آنان بسیار دشوار خواهد بود استوک در ورزشگاه اتحاد توانست ما را شکست بدهد پس رقیب آسانی نیست اعضای تیم سیتی بر روی بازی های خود تمرکز کرده ام‌ اما خوشحال خواهم شد.
 
پیگرینی: با کمبود مهاجم مواجه شده‌ایم

مانوئل پیگرینی سرمربی سیتی اعتراف کرد برای بازی هفته آینده مقابل وست برومویچ با کمبود مهاجم روبرو شده است.
 
سیتی در این دیدار مهاجمان اصلی خود را در اختیار ندارد و همین موضوع موجب نگرانی پیگرینی شده است.

سرمربی اهل شیلی گفت: می‌دانیم که باید شیوه بازی را تغییر دهیم طبیعی است که به دلیل کمبود مهاجم، متفاوت با روزهای دیگر بازی کنیم.
 
بازیکنان سیتی خوب دفاع می‌کنند و مالکیت توپ را در بیشتر اوقات بازی در اختیار دارند با توجه به اینکه سرجیو آگوئرو، ادین ژکو و استفان جوکوویچ را در اختیار نداریم احتمالا در ماه ژانویه یک یا دو مهاجم جدید به تیم اضافه خواهیم کرد.
 
این  گزارش حاکیست، در غیاب مهاجمان سیتی دیوید سیلوا 2 مرتبه و یحیی توره یک بار برای این تیم در دیدار اول هفته مقابل کریستال پالاس به ثمر رساندند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیلوا ، تیم ، فشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار