سفیر پاکستان در جمع خبرنگاران:

مبارزه ارتش پاکستان علیه گروهک تروریستی طالبان ادامه دارد

نورمحمد جدمانی گفت: تلاش ها برای از بین بردن گروهک تروریستی طالبان در پاکستان توسط ارتش در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نور محمد جدمانی سفیر پاکستان در دیدار با دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان که در راستای حادثه تروریستی اخیر یک مدرسه در شهر پیشاور و کشته و مجروح شدن جمعی از دانش آموزان تشکیل شده بود، گفت: این حادثه تروریستی تمامی بخش‌های جامعه اسلامی را شگفت زده کرده و ما نیز این حادثه را محکوم می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه  ملت پاکستان عزمی جدی برای مبارزه با تروریسم دارند، تصریح کرد: ‌تروریسم ها هیچ گونه ارزشی برای بشریت قائل نیستند و ملت پاکستان در راستای محو تروریست‌ها عزمی راسخ دارند بنابر این در این راستا تلاش شده بود تا این گروه‌ها را به راه راست هدایت کنیم تا آنان از طرز تفکر و ایدئولوژی خود دست بردارند اما متاسفانه تروریست‌ها حاضر نبودند روش خود را تغییر دهند.
 
جدمانی با اشاره به اینکه این حادثه روحیه مردم پاکستان را جریحه دار کرد، گفت: این حادثه سبب مصمم شدن اراده ما شده تا با قدرت بیشتر علیه تروریسمی که دشمن اسلام و پاکستان است بجنگیم.
 
وی اضافه کرد:‌ تمامی پیام‌های تسلیتی که از طرف مقامات ایرانی از جمله رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و ملت ایران برای ما ارسال شد جای قدردانی دارد و از حضور و ابراز هم دردی شما دانش آموزان تشکر می‌کنیم.
 
سفیر پاکستان ادامه داد:‌ این حادثه اراده پاکستان را در تمامی سطوح برای ریشه کنی تروریسم افزایش داده است.
 
نورمحمد جدمانی سفیر پاکستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: هدف قرار دادن دانش آموزان بی گناه در مدرسه نشان دهنده وضعیت استهسال گروهک تروریستی طالبان است.

وی ادامه داد: ‌در ماه ژوئن ارتش پاکستان عملیاتی را علیه طالبان آغاز کرد که طی این عملیات برخی از مراکز آنان را از میان برداشتیم و تلاش ها برای از بین بردن گروهک تروریستی طالبان در پاکستان توسط ارتش در حال انجام است.

سفیر پاکستان تصریح کرد:‌ آسیب‌هایی که تروریسم وارد کرده ما را مصمم کرد تا آنان را از بین ببریم و هم اکنون نیروهای ارتش پاکستان مشغول مبارزه با این گروهک تروریستی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گروهک ، تروریستی ، طالبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار