علامتی در ملاقات با سفیر پاکستان عنوان کرد

تشکیل اتاق دوستی دانش آموزان ایرانی و پاکستان در سال میلادی آینده/ انتقال تجربیات ایران در تربیت نیروی انسانی به پاکستان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت:‌امیدوارم در سال میلادی آینده اتاق دوستی دانش آموزان ایرانی و پاکستان راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان امروز با همراه جمعی از دانش آموزان با حضور در سفارت پاکستان و ملاقات با سفیر این کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حمله یک مدرسه در شهر پیشاور و کشته و مجروح شدن جمعی از دانش آموزان، گفت: کشتار تعدادی از دانش آموزان مظلوم پاکستان به دست گروهک تروریستی طالبان محکوم می‌کنیم و به همراه تعدادی از دانش آموزان ایران به منظور هم دردی به سفارت پاکستان آماده‌ایم.
 
وی، اظهار داشت:‌ دانش آموزانی که امروز به سفارت پاکستان آمده‌اند نماینده جامعه 13میلیونی دانش آموزان ایرانی هستند و این دانش آموزان ایران اسلامی با این اقدام کشتار دانش آموزان پاکستان توسط گروهک تروریستی طالبان را محکوم می‌کنند.

علامتی با اشاره به اینکه هم اکنون تروریسم جدید خارج از مرزهای جنسیت، و مکتب دست به عمل ننگین می‌‍زنند، تصریح کرد: ‌برای مبارزه با گروهک های تروریستی نیاز به عزم ملی و فراملی احساس می‌شود بنابراین باید برای ریشه کنی تروریسم دنیا اراده‌ای راسخ شکل گیرد.
 
با بیان این که اخیرا شاهد کشتار 130دانش آموز پاکستان توسط گروهک تروریستی بوده‌ایم افزود: هم اکنون افراد و نهادهایی که ادعای حقوق بشر دارند باید در عرصه مقابله با  تروریسم به پا خیزند.

علامتی با اشاره به این که هدف دشمنان اسلام بی ثبات و ناامن جلوه دادن منطقه است عنوان کرد: کشورهای اسلامی باید برای مبارزه با تروریسم‌ها متحد شوند و ایرانی اسلامی به عنوان بزرگترین قربانی تروریسمی در این عرصه پیشگام است.
 
دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان این که کشتار 130دانش آموز پاکستانی غیر انسانی بود، افزود:‌امیدواریم در سایه اسلام امنیت در جهان  حاکم شود.
 
وی از اعلام آمادگی ایران برای راه اندازی اتاق دوستی دانش آموزان ایران به پاکستان خبر داد و گفت: هم اکنون اتاق دوستی دانش آموزان ایران و پاکستان تصویب شده است و وزارت امور خارجه برای راه اندازی این اتاق های دوستی همکاری لازم را انجام می‌دهند.
 
علامتی از آمادگی ایران برای انتقال تجربیات در زمینه تربیت  نیروی انسانی در حوزه تربیتی و فکری به کشور پاکستان سخن گفت و خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال میلادی آینده اتاق دوستی دانش آموزان ایرانی و پاکستان راه اندازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار