تبریز؛

احداث مجتمع ستاره باران در وسعتی بالغ بر سه هزار و 500 متر مربع در منطقه غرب تبریز

کارشناس و مجری پروژه تجاری تفریحی ستاره باران با ارایه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی این مجتمع گفت: مجتمع ستاره باران در وسعتی بالغ بر سه هزار و 500 متر مربع در منطقه غرب تبریز در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،مسعودی در حاشیه بازدید از مجتمع تجاری تفریحی «ستاره باران اضافه کرد: مدیران این مجموعه برای تامین آسایش و رفاه مردم از بسیاری سودهای زودگذر خود صرف نظر کرده و با طراحی فضاهای تفریحی و فرهنگی مختلف در دل یک مجموعه تجاری، بیشتر علایق و نشاط روحی شهروندان و آرامش روانی آنها را در یک برنامه خرید مد نظر قرار داده اند.

وی از طراحی و اجرای فضای ویژه ای باعنوان « مادر و کودک» و شهربازی سرپوشیده در دل این مجموعه به عنوان نمونه ای برای توجه به سلایق و مطالبات شهروندان نام برد.

مسعودی تاکید کرد: توجه به فرهنگ مردم این منطقه و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی آنها از جمله اولویت های مدیران این مجتمع بوده است.

پروژه مجموعه تجاری و تفریحی « ستاره باران» در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و در  سه بلوک ۶ و ۶ و ۱۴ طبقه تجاری و  واحد خدماتی و اداری طراحی شده و در منطقه نصف راه تبریز در حال اجراست.

پیش بینی می شود فاز اول این پروژه نیمه اول سال آینده به بهره برداری  برسد.

استاد نمونه شهرسازی کشور نیز در این بازدید افزود: کار، استراحت و تفریح سه مولفه ای است که در منشور آتن نیز بر آن تاکید شده است، هر یک از این مولفه ها اگر با کاستی یا فزونی مواجه شوند توازن اصول شهرنشینی را بر هم می زنند.

حسین زاده دلیر ادامه داد: کلانشهر تبریز از دیرباز مرکز تجارت بوده است، وجود بزرگترین بازار سرپوشیده جهان در کانون این شهر گواه این ادعا است.

رئیس اسبق شورای اسلامی کلانشهر تبریز در ادامه با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت های شهری اذعان داشت: هم اکنون در کشورهای پیشرفته بخش خصوصی نقش کلیدی در توسعه روز افزون شهرها دارند و کشورهای جهان سوم نیز از این قاعده مستثنی نیستند به طوری که شاهد افزایش سهم بخش خصوصی در سرمایه گذاری های شهری هستیم.

وی ضمن تقدیر از سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث مجتمع تجاری تفریحی ستاره باران در غرب تبریز گفت: پیشرفت پروژه  و رعایت اصول استاندارد احداث، همچنین توجه به موضوعات فرهنگی از جمله ایجاد بسترهای نشاط آفرینی برای شهروندان و نیز انتخاب یک منطقه کم برخوردار برای راه اندازی این مجتمع نشان از نگرش والای مدیریتی آن دارد.

 حسین زاده اضافه کرد: از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز انتخاب بسیار دقیق و مناسبی صورت گرفته است چرا که این منطقه از شهر به چنین مجتمع هایی نیاز دارد.

وی حفظ سرمایه گذاران در موطن خود را یکی از مهمترین فاکتورهای توسعه شهری خواند و اذعان داشت: اینکه سرمایه گذار در شهر و موطن خود اقدام به سرمایه گذاری کلان می کند نشان از تعصب و حساسیت وی نسبت به توسعه شهر خود دارد که در خصوص مجتمع ستاره باران نیز این امر صدق می کند.

 انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.