معاون اوقافی ،حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف با اشاره به برپایی 500 ایستگاه مشاوره همه واقف باشیم، از استقبال چشمگیر مردم از این ایستگاه های مشاوره وقفی در هفته وقف خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ستاد خبری هفته وقف، حجت الاسلام و المسلمین" محمد مهدی حاتمی" با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته وقف در سراسر کشور اظهار داشت:با هدف اطلاع رسانی و مشاوره در زمینه امور وقف ، ایستگاه های همه واقف باشیم در سراسر کشور برپا و راه اندازی شده است.

وی گفت:در این ایستگاه ها که با همکاری ادارات اوقاف تهران و سایر استان ها ی کشور برپا شده است ، کارشناسان سازمان اوقاف و ادارات اوقاف ، شرایط وقف ، مراحل وقف و سایر موضوعات مرتبط با آن را به صورت مشاوره به اطلاع عموم شهروندان ارائه می کنند.

به گفته حاتمی، این ایستگاه ها در اماکنی مانند ادارات اوقاف ، امامزاده ها ، میدان های بزرگ شهرها ، مصلاها و نمایشگاه های دائمی در سراسر کشور برپا شده است و تا دهم دیماه ادامه خواهد داشت.

معاون اوقافی ، حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان استقبال مردم از ایستگاه های همه واقف باشیم را چشمگیر دانست و گفت:به علت استقبال چشمگیر از سوی مردم نیک اندیش کشورمان ، ما تعداد این ایستگاه ها را افزایش داده ایم ،تا بتوانیم در این ایام در زمینه آثار و برکات و خدمات وقف به مردم اطلاع رسانی کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وقف ، خیریه ، اوقاف تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار