بزرگترین پیاده‌روی زائران امام رضا(ع) در اصفهان و زمان شاه عباس صفوی

امام جمعه گناباد گفت: کاروان زائران پیاده نمایش اسلام ناب محمدی به جهانیان است که بزرگترین پیاده روی زائران امام رضا(ع) از شهر اصفهان به مشهد مقدس در زمان شاه عباس صفوی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی،امام جمعه گناباد در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به نقش پیاده‌روی زائران پیاده امام رضا(ع) در جهان و جایگاه آن در تاریخ اسلام افزود: زیارت ائمه اطهار(ع) با پای پیاده تأثیر روحی و معنوی بسیار دارد  و در حقیقت به عنوان یک اردوی تربیتی انسان را از کارهای دنیوی و مادی جدا و به مسائل اعتقادی نزدیک می سازد .

وی اظهار داشت: این حرکت علاوه بر اینکه می تواند روح آدمی را شستشو دهد به عنوان یک ورزش همگانی تأثیر مثبتی می تواند در جسم داشته باشد.
حجت‌الاسلام  صادقی، اشاره کرد: کاروان زائران پیاده  نمایش اسلام ناب محمدی به جهانیان است.

بزرگترین کاروان پیاده زائران امام رضا(ع) از اصفهان به مشهد مقدس در زمان شاه عباس صفوی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: زیارت با پای پیاده نیز سنتی از ائمه اطهار است به طوریکه امام حسن مجتبی(ع) چندین با ر با پای پیاده به زیارت خانه خدا مشرف شدند.

حجت‌الاسلام صادقی، خاطر  نشان کرد: امروز دشمنان اسلام در صدد ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان به ویژه اصل تشیع هستند.

خبرگزاری‌های وهابیت و غربی، گستردگی و عظمت همایش میلیونی زائران امام حسین(ع) از بیش از 60 کشور جهان در کربلا را بازتاب ندادند چرا که نمی خواستند مردم دنیا به پایبندی شیعیان نسبت به عقاید و ارادات خود به ائمه (ع) پی ببرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار