عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی معتقد است گزینه های بسیاری برای قبول سرمربی گری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان وجود دارد که به آنها توجهی نشده است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: کشتی فرنگی قهرمانان و عنوانداران بسیاری را دارد که صلاحیت و شایستگی سرمربی گری در تیم ملی جوانان را دارند اما متأسفانه بنا به دلایلی که از آن بی اطلاع هستم توجهی به این افراد نشده است.

وی تصریح کرد: قبول دارم که فردی که قرار است سرمربی جوانان شود باید با مدیر تیم های ملی هماهنگ باشد اما این که فقط روی چند گزینه اصرار شود کار منطقی و درستی نیست.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران با اشاره به گزینه های مورد نظر مدیر تیم های ملی عنوان کرد: آقای بابک 4 گزینه را بار دیگر برای پست سرمربی گری در تیم جوانان انتخاب کرده که یکی از آنها یعنی مجید جهاندیده دو بار از سوی اعضای شورای فنی رد شده است،بهروز جمشیدی هم که بر اساس فرآیند نمی تواند در این پست فعالیت کند می ماند مهدی شربیانی و رضا سیم خواه که سیم خواه شانس بیشتری برای این پست دارد.

مشتاقی خاطر نشان کرد: در هر صورت تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان امروز مشخص خواهد شد و امیدوارم فردی که از هر نظر بهترین باشد و در این رده سنی که خیلی هم حساس است خدمت موثرتری داشته باشد انتخاب و معرفی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار