معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 خبر داد:

توسعه 11هزار متر مربع فضای سبز در بدنه بزرگراه شهید لشگری در غرب تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 گفت: در راستای حفظ زیبایی بصری و کاهش آلودگی هوا بیش از 11هزار متر مربع فضای سبز در بدنه بزرگراه شهید لشگری احداث شد.

رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌در چند ماه اخیر بیش از 11هزار متر مربع فضای سبز در بدنه بزرگراه شهید لشگری و رمپ و لوپها احداث شده است و تکمیل پوشش تمام بدنه‌ بزرگراه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

مددی با اشاره به این که حدود 60کیلومتر از شبکه بزرگراهی تهران در منطقه 5واقع شده است، بیان کرد:‌در این راستا با توجه به تاثیر گذاری فضای سبز در تلطیف محیط و زیبایی بصری و کاهش آلودگی هوا احداث و توسعه فضای سبز در بدنه بزرگراه‌ها در حال انجام است.
وی با بیان این که عملیات احداث و بازپیرایی فضای سبز بدنه بزرگراه‌ها در حال اجرا است، اظهار داشت: عملیات احداث فضای سبز رمپ و لوپ‌های ستاری- لشگری و ضلع شمال و جنوب بزرگراه انجام شد.
 
معاون شهردار منطقه 5 خاطر نشان کرد: به منظور کاهش هزینه نگه داری از گیاهان مقاوم و سازگار با شرایط اقلیمی در بزرگراه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضا ، سبز ، بزرگراه ، شهید ، لشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار