بازیکن باشگاه آرسنال بر این باور است که تیمش‌ در برابر لیورپول‌ هیچ وقت نمی‌تواند بازیش را کنترل کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان بازی‌های رقابت‌های این هفته لیگ پریمیر انگلیس، تیم آرسنال و لیورپول‌ در خانه این تیم به تساوی 2 بر2 دست یافتند.
 
در این دیدار که مارتین‌ اسکرتل‌ در دقیقه‌ 90 توانست گل تساوی را برای لیورپولی‌ها به ثمر برساند برای تیم حریف یعنی آرسنال بسیار سخت و گران تمام شد.
 
پر مرته‌ ساکر بازیکن‌ آلمانی باشگاه آرسنال در این خصوص گفت: اگر به سال گذشته‌ نگاهی بیاندازید‌ متوجه خواهید شد عملکرد متفاوتی از آنچه که در این فصل انجام داده‌ایم داشته‌ایم. چهار نفر در خط دفاع مامور مهار رحیم استرلینگ شدند و در نهایت هم نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم. ما در این دیدار بین خودمان گیر کرده بودیم و نمی‌توانستیم بازی همیشگی‌مان را ارائه دهیم اگر در نیمه دوم بازی شانسی داشتیم می‌توانستیم گل به ثمر رسانیم، ما این کار را انجام دادیم و سعی کردیم در ساعات پایانی بازی دفاع کنیم که این کار را هم انجام دادیم اما مثل آنکه به اندازه کافی نبود و در نهایت در دقیقه 90 بازی را واگذار کردیم در کل ما مسئولیت این بازی را قبول می‌کنیم، ما می‌خواستیم بازی‌مان را دیکته کنیم، اما هر حال در لاک دفاعی فرو رفته بودیم من از این عملکرد خیلی رقابت ندارم اما به هر حال یک امتیاز از این بازی دریافت کنیم و هم اکنون هم در انتظار بازی 26 دسامبر هستیم.
 
گفتنی است، آرسنال هم اکنون پس از انجام 17 بازی در جایگاه ششم لیگ پریمیر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، لیورپول ، هیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار