رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور از خانواده‌های چند قلو حمایت می کند تصریح کرد: بیش از 20 هزار و 500 چند قلو تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند.

همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمایت سازمان بهزیستی کشور از خانواده های چند قلو گفت: یکی از وظایف سازمان بهزیستی کشور ، حمایت های مالی و معیشتی از خانواده‌های چند قلو است که در معرض شرایط سخت زندگی هستند که امیدواریم در کمترین زمان ممکن بتوانیم اقداماتی را برای حمایت‌ از این خانوادها داشته باشیم.

وی با اشاره به سیاست‌های حمایتی سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد:‌ حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی و هم چنین حمایت‌های تغذیه‌ایی بخشی از خدماتی است که سازمان بهزیستی کشور به خانواده‌هایی که دارای چند قلو هستند ارائه می کند.

هاشمی افزود: هم‌اکنون 20 هزار و 500 فرزند چندقلو تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و ازخدمات این مجموعه بهره مند می شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی کشور به استانها بخش نامه کرده که تمامی مادران چند قلو که تحت پوشش هستند از حق پرستاری برخوردار شوند و به این افراد خدماتی نظیر تامین شیر خشک و غیره ارائه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، چند قلو ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سكينه
۱۰:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
ضمن عرض سلام و تبريك سال نو .
خواهشمند است نسبت به حمايت دولت نسبت به خانواده چند قلو را جديدي تر بگيريد . من خود داراي فرزند سه قلو هستم . واقعا از نظر هزينه مالي خانواده سخت تحت فشار هستند . به اميد روزي كه اين خانوادها نگراني از بابت مالي نداشته ، تا وقت بيشتري را صرف تربيت عزيزانشان داشته باشند . ( عاجزانه خواهشمندم پيگيري نمائيد . )
آخرین اخبار