اجرای "دوئل" در سالن مشایخی تماشاخانه "مان" برای بیماران ام اسی

نمایش "دوئل" کاری مشترک از "الهام عابدی" و "احسان مرتضوی" از یکشنبه 7 دی در سالن مشایخی تماشاخانه "مان" به روی صحنه می‌رود.

احسان مرتضوی، کارگردان نمایش "دوئل" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایش، داستان دو مرد را روایت می‌کند که به دنبال کار هستند و برای دریافت یک آگهی استخدام، هردو خود را به محل رسانده و به دلیل زود رسیدن مجبور به انتظار برای شروع مصاحبه می‌شوند و در این مدت زمان آن‌ها تلاش می‌کنند تا یکدیگر را به نحوی از رقابت حذف کنند.
 
وی ادامه داد: در این نمایش "داود پژمان فر"، "مسعود غزنچایی"، "مهرسا رضوی" و "محمدرضا گلپور" به ایفای نقش می‌پردازند و "مهدی ساکتی" دستیار کارگردان، "میثم خاوری" طراح پوستر و بروشور، "یاسر شیرزاد" ساخت بنر و عکس، "مهرنوش قهرمانی" مشاور رسانه‌ای و "مهدی سربازی" روابط عمومی این نمایش هستند.
 
مرتضوی افزود: این نمایش با همکاری انجمن دولتی ایران و فرانسه در حمایت از بیماران ام اس اجرا می‌شود و تمامی عواید نمایش به این بیماران تعلق می‌گیرد.
 
گفتنی است؛ نمایش "دوئل" از روز یکشنبه 7 دی در سالن استاد مشایخی تماشاخانه "مان" واقع در ضلع شمالی چهار راه ولیعصر از ساعت 17 به مدت 40 دقیقه به روی صحنه می‌رود.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
sadat
۰۹:۴۱ ۰۲ دی ۱۳۹۳
خداقوت به شمایی که دست در دست هم نهادید تا بیماران هم سهمی ببرند از اجرایتان
آخرین اخبار