معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اثر تصادفات متعدد در جاده‌های این استان 10 نفر زخمی و به منظور درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، جابر ثوابی اظهار داشت: تصادف نخست در محور اشنویه و عین‌الروم رخ داد که تعداد پنج نفر مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان مکان دقیق وقوع این حادثه جاده‌ای افزود: این تصادف مربوط به تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه سواری پراید، سمند و پاترول در 3 کیلومتری پایگاه عین‌الروم به طرف اشنویه رخ داد که خسارت مالی بسیاری بر جای گذاشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی به حادثه دوم واقع در جاده آذربایجان غربی، اشنویه که یکی از مناطق حادثه‌خیز استان محسوب می‌شود، اشاره کرد و گفت: بر اثر تصادف و برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با یک کامیون در محور ارومیه به اشنویه و 1 کیلومتری پایگاه به طرف ارومیه چهار نفر به شدت زخمی شدند که به منظور درمان به مراکز درمانی اعزام شدند.

ثوابی با بیان اینکه مهم‌ترین علت حادثه عدم توجه به جاده و علائم راهنمایی و رانندگی است، افزود: رانندگان لازم است توصیه‌های راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و به رعایت قوانین توجه بیشتری داشته باشند.

وی به حادثه سوم اشاره کرد و گفت: در پی اطلاع مردم مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور ارومیه به قوشچی و 8 کیلومتری پایگاه به طرف ارومیه رسیدگی به موضوع در جریان کار نیروهای امدادی قرار گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه ابراز داشت: در این حادثه یک نفر زخمی شد که توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی امدادرسانی شد.

این مسئول با بیان اینکه در یک روز چندین فقره تصادف در جاده‌های آذربایجان غربی رخ داد، تصریح کرد: رانندگان در هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده کرده و به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.