مروری بر مهمترین اخبار "بین‌الملل" یکشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: استارت آموزش نخستین تروریستها توسط سیا برای ضربه زدن به سوریه و ایران چه زمانی زده شد؟/ رد پای خون‌آلود داعش از کجا سرچشمه می‌گیرد؟، موانع موجود بر سر راه دستیابی به توافق هسته‌‌ای با ایران چیست؟ و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "بین‌الملل" که در روز یکشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

استارت آموزش نخستین تروریستها توسط سیا برای ضربه زدن به سوریه و ایران چه زمانی زده شد؟/ رد پای خون‌آلود داعش از کجا سرچشمه می‌گیرد؟


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/29/2824045_432.jpg
علاوه بر تروریست‌های اصلی که در قلمروی ناتو پناه گرفته‌اند، سازمان‌های امنیتی اعضای ناتو، از جمله آمریکا و انگلیس، در طول مرزهای سوریه و ترکیه، به مسلح کردن، تامین مالی و تجهیز آنچه که آن‌ها «شورشیان میانه رو»(!) می‌نامند، مشغول هستند.

موانع موجود بر سر راه دستیابی به توافق هسته‌‌ای با ایران چیست؟

نشریه "امریکا مگزین" در مقاله ای تلاش کرده است تا موانع ادعایی خود بر سر راه دستیابی به توافق هسته‌‌ای با ایران را بیان کند.

هر طرح مسمومی با هدف خرابکاری در فرایند مذاکرات هسته‌‌ای ایران نهایتا به جنگ منجر می‌شود
دموکراتها در سنای آمریکا باید بدانند درصورت تسلیم شدن در برابر فشارهای جمهوری خواهان برای حمایت نکردن از سیاست اوباما در قبال ایران ، در برابر جامعه بین المللی مسئول هستند زیرا به نظر می رسد انگیزه آنها از بین بردن پیروزی سیاست خارجی باراک اوباما است.

نقش ایران در مبارزه علیه داعش بسیار مهم است/ احتمال رسیدن به نتایج دلگرم کننده‌ای در مذاکرات هسته‌ای در ماه ژوئن

وزیر امور خارجه ایتالیا در اظهاراتی گفت که ایران می‌تواند برابر داعش نقش آفرین باشد وی همچنین از احتمال رسیدن به نتایج دلگرم کننده‌ای در در ماه ژوئن آینده سخن گفت.

اوباما در مورد "سردار قاسم سلیمانی" با نخست وزیر عراق گفتگو کرد
روزنامه المستقبل لبنان در خبری مدعی شد رئیس جمهوری آمریکا با نخست وزیر عراق در مورد سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفتگو کرده است.

باسیل: تحریم‌ها، برنامه هسته‌ای ایران را کند نکرده‌اند

وزیر خارجه لبنان در اظهاراتی از تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب علیه ایران انتقاد کرده و گفت این تحریم‌ها موجب شده باعث شد تا ایران قابلیت‌های داخلی خود را جست‌وجو کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار