کارشناس هواشناسی گفت: ناپایداری‌های جوی امروز در سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور تداوم دارد.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی مستقر در سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز یکشنبه 30 آذرماه 93 سواحل دریای خزر، غرب، جنوب غرب، جنوب، نواحی مرکزی، شمال شرق و به تدریج شرق کشور بارش باران، گاهی وزش باد و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و در نواحی جنوبی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شدت بارش‌های امروز در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و شمال خوزستان است.

کارشناس هواشناسی گفت: امروز به تدریج بارش‌ها در نیمه غربی و غرب کشور قطع می‌شود و از اواسط فردا سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

وی اظهار داشت: در جنوب و جنوب شرق کشور امروز وزش باد شدید و در برخی مناطق هوا با باد و گرد و خاک رخ خواهد داد. همچنین روز دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر بارش‌ها مجددا آغاز می‌شود.

گودرزی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز ابری و بارش پراکنده و در برخی مناطق مه‌آلود و فردا کاهش ابر و در برخی مناطق وزش باد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناپایداری ، سواحل ، خزر ، غرب ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار