نمایشگاه استانی موقوفات در استان البرز

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: نمایشگاه استانی موقوفات در استان البرز همزمان با هفته وقف در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار می‌شود.

 علیرضا علی پور، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته وقف در استان البرز افزود: همزمان با هفته وقف در دهه آخر ماه صرف نمایشگاه استانی موقوفات، امامزادگان و بقعه‌های متبرکه در استان البرز در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این طرح همزمان با هفته وقف از 28 آذر ماه تا 5 دی ماهه سال 93 در امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج به منظور گسترش فرهنگ وقف و معرفی موقوفات، امامزادگان و بقعه‌های متبرکه در استان البرز در دست اجرا است.

علی پور تصریح کرد: در این طرح غرفه‌های مشاور دینی و مذهبی، خیمه‌های معرفت، غرفه کودک، غرفه چند رسانه‌ای در نمایشگاه استانی موقوفات امامزادگان و بقعه‌های متبرکه استان البرز برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نمایش تصاویری از اماکن مذهبی، امامزادگان و بقعه‌های متبرکه استان البرز، معرفی امامزادگان و بقعه متبرکه و موقوفات استان البرز، برگزاری جلسات مشاوره‌ای و پرسش و پاسخ به سوالات و شبهات دینی، مذهبی و فرهنگی از اقدامات اوقاف و امور خیریه استان البرز است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، موقوفات ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار