فدراسیون فوتبال درباره اعلام اسامی داوطلبان پست عضو هیات رییسه (نماینده باشگاهها) اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، متن اطلاعیه به شرح زیر است:اطلاعیه3-93مورخ 9/29/93 با عنایت به موضوع بند 9 ماده 33 اساسنامه فدراسیون در خصوص اقدام کمیته بررسی و تطبیق مدارک به آگاهی می رساند، کمیته مذکور پس از بررسی دقیق کلیه مدارک نامزدهای ثبت نام کرده و تطبیق آن با شرایط ذکر شده و همچنین دریافت نمابر و اصل فرم های پیشنهادی توسط اعضا مجمع و بررسی دقیق آنها در کمال صحت و سلامت ، بدینوسیله نتایج استخراج شده نامزدهای واجد شرایط را بشرح ذیل اعلام می دارد. 

اسامی داوطلبان پست عضو هیات رئیسه ( نماینده باشگاه ها )  برحسب حروف الفبا:

1- مرتضی حسن پور - مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی

2- شهرام دبیری - مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز

3- علی زینلی - مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان

4- منصور قنبرزاده - مدیرعامل باشگاه نفت تهران

توضیحات :

1- در جلسه مجمع عمومی نامزدها فرصت معرفی و ارائه برنامه های خود را ندارند .

2- نامزدهای داوطلب پست انتخابی فدراسیون نیز می توانند برنامه های خود را لغایت پنجشنبه مورخ 4/10/93 بنحو مقتضی اطلاع رسانی نمایند .

3- وفق بند 6 از ماده 22 اساسنامه ، اعضاء هیات رئیسه فعلی بدون حق رای در مجمع شرکت می نمایند .

1/3- اعضاء هیات رئیسه نمی توانند بعنوان یکی از اعضای حقوقی ( موضوع بندهای 3-1 الی 11-1 از ماده 22 ) در مجمع رای بدهند و می بایست جانشین واجد شرایط خود را کتباً معرفی تا ضمن شرکت در جلسه مجمع ، در رای گیری شرکت نمایند .

2/3- سایر اعضاء مجمع ( باستثنا اعضاء هیات رئیسه ) بعنوان داوطلبان نامزد پست انتخابی فدراسیون ، ضمن شرکت در جلسه مجمع ، از حق رای برخوردار می باشند و نیازی به معرفی جانشین ندارند .

4- وفق ماده 26 اساسنامه برای برگزاری انتخابات ، مجمع باید با حضور اکثریت دو سوم کل اعضا تشکیل شود .

1/4- انتخابات با رای گیری کتبی و مخفی انجام می شود و آرای مخدوش شده یا سفید آرای باطل تلقی شده و در شمارش آرا لحاظ نخواهد گردید .

2/4- برای انتخاب عضو هیات رئیسه ، در دور اول رای گیری، کسب اکثریت مطلق ( 1+ 50% ) آراء اعضاء حاضر لازم است در دوره های بعدی رای گیری ، رای بیشتر سرنوشت رای گیری را مشخص می کند .

3/4- در صورتیکه سرنوشت انتخابات در دور اول مشخص نشود ، دو نفر کاندیدای دارای بالاترین آراء در دور اول انتخاب و در رای گیری دور دوم شرکت می نمایند .

4/4- در صورتیکه در دور اول انتخابات بیشتر از دو نفر از کاندیدها دارای بالاترین آرا و مساوی با هم باشند ، تمامی افراد دارای بالاترین رای برابر به دور بعد راه می یابند .

5/4- در دور دوم چنانچه آرای دو نفر کاندیدا مساوی باشد ، فرد منتخب از طریق قرعه تعیین می شود .رجاء واثق داریم، اعضاء محترم مجمع با درایت کامل و آگاهی از شاخص ها و خصوصیات داوطلبان محترم نسبت به گزینش کاندید منتخب خود بر حسب وظایف ذاتی اقدام می نمایند .قبلاً از بذل توجه ای که مبذول داشته اید سپاسگزاری می شود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار