درخشان: اجازه نمی‌دهیم نیلسون از پرسپولیس جدا شود / نباید در گرفتن بازیکنان تعلل کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید اعلام کنم نیلسون بازیکن پرسپولیس بوده و اجازه جدایی از پرسپولیس داده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک نیلسون بازیکن پرسپولیس بوده و خواهد بود و نمی‌گذاریم وی از این تیم جدا شود و باقی خواهد ماند.
 
وی در ادامه در خصوص بازیکنان برزیلی افزود: ما قرار بود دو بازیکن برزیلی را به خدمت بگیریم ولی به دلیل مشکلاتی که داشتیم یک بازیکن به مصر رفته و اگر به تعلل خود ادامه بدهیم بازیکن بعدی نیز بدون شک به تیم دیگری ملحق می‌شود.
 
درخشان در خصوص شرایط کنونی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در شرایط کنونی امورات باشگاه به دست طاهری سپرده شده است وی حق امضا دارد و مسائل مربوط به باشگاه را انجام می‌دهد.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کمک‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: همه کارها به وزارت ختم می‌شود و اگر قرار است کمکی به باشگاه پرسپولیس صورت گیرد از طریق وزارت انجام می‌شود.
 
وی در مورد بازیکنان جدید گفت: اگر قرار است بازیکن جدیدی جذب شود باید هر چه زودتر این اقدام صورت گیرد تا از رقبا عقب نمانیم.
 
درخشان خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات تیم پرسپولیس رفع شده تا شاهد درخشش این تیم در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیلسون ، پرسپولیس ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار