رئیس اداره پارک های ملی خجیر و سرخه حصار از دستگیری دو نفر شکارچی غیرمجاز در حین شروع به شکار در داخل منطقه حفاظت شده جاجرود و سه گروه صیاد غیرمجاز در حاشیه سد ماملو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امامعلی یگان زاده با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارکهای ملی خجیر و سرخه حصار در پایان هفته گذشته حین گشت و كنترل منطقه حفاظت شده جاجرود در محدوده چال سياه آبگرمه، متوجه حضور دو نفرشکارچی در داخل منطقه شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری متخلفان قبل از شروع به شکار شدند افزود: از این متخلفان دو قبضه سلاح  دولول كاليبر 12 ، 15 عدد فشنگ ساچمه¬اي و 2 عدد قطار فشنگي سلاح مربوطه به همراه سایر ادوات شكار و صيد كشف و ضبط شد.

یگانزاده ادامه داد: همچنین ماموران اجرایی روز گذشته در حین گشت و کنترل حاشیه سد ماملو به سه گروه صیاد غیر مجاز برخورد کردند.

سرپرست اداره پارک های ملی خجیر و سرخه حصار اظهار داشت:صیادان که با استفاده از2 قطعه تور نامرئي اقدام به صید غیرمجاز 190 قطعه ماهی زرده¬پر نموده بودند، توسط ماموران دستگیر شدند و مبلغ يك ميليون و نهصد هزار ريال بابت ضررو زیان وارده در حق سازمان حفاظت محیط زیست توسط متهمان پرداخت شد.

یگانزاده خاطر نشان کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، اجرایی ، شکارچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار