رسولی گفت: سه سازمان اصلی بیمه گر دولتی، یعنی سازمان تامین اجتماعی، خدمات درمانی و بیمه نیروهای مسلح، در حوزه خدمات فیزیوتراپی، مطابق با آن‌چه در کتاب تعرفه‌های خدمات پزشکی آمده است، عمل نمی‌کنند.

محمد رسولی رئیس انجمن فیزیوتراپی تهران، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:در جلسات تعرفه گذاری خدمات پزشکی که با حضور شورای عالی بیمه انجام شده بود، نمایندگان تمام بیمه‌ها از جمله سه سازمان بیمه گر دولتی، تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح هم حضور داشته‌اند و تمام این سازمان‌های بیمه گر، به ساختار تعرفه‌ای رای داده و بنابراین موظف به اجرای کامل و بدون نقص آن هستند.

وی گفت: تعرفه‌های کتاب ارزشگذاری خدمات پزشکی، به صورت یک پکیج است، بنابراین تمام تعرفه‌های این کتاب باید مورد قبول باشد و نمی‌توان انتخاب موردی برای اجرای بعضی کد‌های خاص داشت.

رسولی ادامه داد: انتقادی که جامعه فیزیوتراپی به سازمان‌های بیمه گر پایه دارد، این است که چرا علی‌رغم تایید تعرفه‌های خدمات پزشکی، انتخاب سلیقه‌ای در اجرای آن داشته و بعضی مفاد تعرفه‌ها را اجرا نمی‌کنند که امیدواریم این سازمان‌ها پاسخ قانع کننده‌ای را به جامعه فیزیوتراپی ارائه دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار