توزیع ده هزار نقشه در پایگاه های اسکان زائران پیاده امام رضا (ع)

اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی خبر داد: بیش از ده هزار نقشه ویژه کاروان های زیارتی پیاده در پایگاه های اسکان زائران پیاده امام رضا (ع) توزیع می شود.

سید مجتبی فتحی دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برپایی 97 ایستگاه اسکان زائران پیاده امام رضا (ع) افزود: 97 پایگاه اسکان زائران امام رضا (ع) در 6 استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گلستان، سمنان و مازندران ویژه خدمات رسانی به کاروان های زیارتی پیاده آستان قدس رضوی برپا شده است.
 
وی اظهار داشت: بیش از ده هزار نقشه در پایگاه های اسکان زائران پیاده امام رضا (ع) در استان خراسان رضوی به منظور کمک به زائران پیاده و شناسایی مسیرهای راهپیمایی بزرگ امام رضا (ع) توزیع می شود.
 
فتحی اشاره کرد: نقشه های راهپیمایی بزرگ امام رضا (ع) با همکاری روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با هدف شناسایی و مسیریابی زائران و مطلع کردن کاروان ها، از مساحت موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی چاپ و در 30 پایگاه و بقاع متبرکه استان تهیه و توزیع می شود.
 
دبیر اجرایی و مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال با توجه به استقبال زائران از سراسر کشور بیش از 200 هزار نفر در آستان قدس رضوی حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: توزیع ، نقشه ، امام رضا ، زائر ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار