معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک گفت: توجه به جمع‌آوری متکدیان و کارتن‌خوابها ضرورت دارد.

 سمیه کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جمع‌آوری متکدیان و کارتن خوابها و بی‌خانمها و لزوم توجه ویژه شهروندان نواحی دهگانه منطقه یک و عوامل 137 به این مساله باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: ستاد فوریتهای اجتماعی شهرداری منطقه یک با هدف ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی تشکیل شده است تا مانند هر سال با حضور مرکز خدمات اجتماعی ورفاهی این منطقه ساماندهی متکدیان و کارتن خوابها محدوده منطقه یک را پیگیری کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص اقلیمی و جغرافیایی شمال تهران که زودتر از سایر مناطق با سرمای هوا مواجه می‌شود و بارشها پراکنده در سطح منطقه وجود دارد این نکته را باید مورد توجه قرار داد که هیچ شهروندی بر اثر سرما دچار مشکل نشود.

وی خاطر نشان کرد: ستاد فوریتهای اجتماعی شهرداری منطقه یک با حضور قائم مقام شهرداری منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه معاون امور شهری و فضای سبز شهرداران نواحی دهگانه، مدیر بازرسی منطقه، مدیر مرکز خدمات اجتماعی فرمانده یگان محافظت و دبیر ستاد بحران منطقه تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: متکدی ، کارتن ، جمع آوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار