اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سخنرانی در استانبول تاکید کرد ملت ترکیه فتنه‌انگیزی و نفاق را نمی‌پذیرند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی در استانبول تاکید کرد ملت ترکیه فتنه‌انگیزی و نفاق را نمی‌پذیرند و امید خود را به آینده از دست نمی‌دهند.

رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی در استانبول تهدید کرد مخالفان را به گونه‌ای از بین خواهد برد که نامی از آنها در تاریخ نماند. 

اردوغان گفت: دولت ترکیه موفقیت‌های زیادی داشته است. مرحله آینده دشوار است و ما با مانع تراشی‌های مستمر روبرو هستیم، اما ناامید نمی‌شویم و به سوی موفقیت حرکت می‌کنیم. 

وی افزود: ما با ترور و کودتا علیه حکومت و تلاش ها برای بستن مقر احزاب ما روبرو شدیم اما از همه این موانع عبور کردیم. امت ترکیه به عقب باز نخواهد گشت و همه توطئه چینان را از بین خواهیم برد و نامی از آنها در تاریخ باقی نخواهد ماند.

اردوغان گفت: من این سوال را مطرح می‌کنم که چرا رسانه‌های غربی از اقدامات اسرائیل علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی سخن نمی‌گویند. 

اردوغان افزود: گزارش سازمان عفو بین الملل حتی یک کلمه هم به اقدامات اسرائیل اشاره نکرد. رسانه‌های غربی باید درک کنند روزنامه نگاران شهروندان عادی هستند که اگر اشتباه کنند امکان بازخواست از آنها وجود دارد. 

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌های اسرائیل حق ندارند درباره ترکیه سخن بگویند و باید به دستگاه قضایی ترکیه و احکام آن احترام بگذارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار