به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معاون نظارت و اعمال مقررات اين سازمان با اشاره به مطلب فوق افزود: مشتركان سرويس اينترنت پرسرعت ميتوانند سرعت و كيفيت سرويس مورد استفاده خود را در بازههاي زماني مختلف از طريق اين سامانه تست كنند و ضمن ثبت نتايج آن، مشخصات سرويس دريافتي خود را با آن مقايسه كنند.
غلامرضا داداشزاده با اشاره به الزام رگولاتوري درباره راهاندازي اين سامانه با هدف حمايت از حقوق كاربران خاطر نشان کرد: مشتركان ميتوانند درصورت مشاهده عدم تطابق مشخصات سرويس خود با نتايج تستهاي سامانه مربوط به اپراتور (لينك سنحش سرعت و كيفيت در سايت اپراتور) در مرحله اول، موضوع را از اپراتور ارايهدهنده سرويس پيگيري كنند و درصورت رفع نشدن مشكل، شكايت خود را در سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ثبت كنند.
انتهای پیام/