رضا داورزنی سرمربی تیم منصوری قرچک با تمجید از عملکرد بازیکنان حریف، تیم خود را شایسته این پیروزی دانست.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک پس از کسب سه امتیاز ارزشمند در خانه ماهان تندیس به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  پیش از آغاز بازی هم مشخص بود که امروز روز سختی خواهیم داشت و همه می‌دانند که نتیجه گرفتن در شهر قم و با شرایطی که دارد و تیم قدرتنمدی که مدعی قهرمانی است کار دشواری است. در این چند هفته تیم منصوری دو کار بزرگ انجام داد که در سالهای اخیر همیشه در انجام آن ناموفق بودیم. یکی برد گیتی پسند در اصفهان و حالا شکست ماهان تندیس در خانه اش.

بازی بسیار سختی برای ما بود. در طول هفته تمرینات ویژه ای داشتیم چرا که شناخت کاملی از تمام بازیکنان و شرایط تیم قمی داشتیم و تلاشمان را کردیم که در دفاع با دقت کافی از فرصتهایمان بهره ببریم و در ضدحملات کارمان را به نتیجه برسانیم که خوشبختانه موفق شدیم.
 
داورزنی در تمجید از بازیکنان حریف گفت : عروجی و وفایی واقعا زوج خوبی هستند و تحت کنترل قرار دادنشان کار بسیار سختی است و هر تیمی نمی تواند انجام بدهد. آنها از کوچکترین فرصتشان برای ضربه زدن به حریف استفاده می کنند ولی خوشبختانه ما امروز توانستیم به خوبی این دو بازیکن را مهار کنیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: داورزنی ، فوتسال ، منصوری ، قرچک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار