عضو هیئت مدیره تیم فوتسال شهرداری ساوه:

خوراکچی گفته عصبانی بودم، هنوز تصمیم‌ نهایی را نگرفته‌ام/ حضور هر شخص تازه ای به عنوان سرمربی کذب محض است

ابطحی گفت: طی تماس تلفنی با خوراکچی‌ این مربی اظهار داشت: که گفته‌هایش در رختکن به دلیل عصبانیتش ناشی از باخت بود و تا ظهر تصمیم نهایی را اعلام می‌کنم.

فخرالدین ابطحی عضو هیئت مدیره تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه شهرداری ساوه با هیچ مشکل و بحرانی رو به رو نیست زیرا سرمربی هنوز ازتیم جدا نشده است و تمرینات تیم بدون کوچکترین تغییری با حضور بازیکنان و کادر فنی آغاز می‌شود.

خوراکچی‌ پس از بازی در رختکن استعفای خود را اعلام کرده است اما تا زمانیکه تصمیم وی به صورت رسمی و کتبی به دستمان نرسد هیچ کاری انجام نمی‌دهیم هنوزهم با تاکید بر صحبتهایم می‌گویم که بحث رفتن خوراکچی  به صورت جدی در باشگاه بیان نشده است.

وی افزود: امروز هم طی تماسی که با خوراکچی داشتم وی اظهار داشت که پس از پایان بازی به دلیل شرایط به وجود آمده عصبانی بودم و در رختکن آن حرفها را زدم اما هنوز تصمیم قاطع نگرفته‌ام. بر همین اساس قرار شد تا نظر نهایی وی امروز ظهر اعلام شود تا ما در جلسه‌ای که در ساعت 13:30 با حضور مسئولان باشگاه انجام می‌گیرد در مورد قبول و یا رد تقاضای خوراکچی‌ تصمیم بگیریم.

ابطحی در ادامه بیان داشت: نه تصمیم به اخراج خوراکچی‌ گرفته‌ایم و نه می‌خواهیم این مربی را به زور نگه داریم در حال حاضر مدیریت باشگاه مشکل خاصی ندارد و تنها منتظر تصمیم نهایی سرمربی تیم است در حال حاضر تنها نکته مهم این است که حتی در صورت قبول استعفای خوراکچی‌ هیچ کس با عنوان سرمربی به تیم اضافه نخواهد شد و تیم کار خود را را با خسروی که در حاضر با عنوان کمک مربی فعالیت می‌کند ادامه خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط را گفتم تا همه بدانند حضور سرمربی جدید تنها شایعه بوده و اعضای هیئت مدیره و مجمع کوچکترین تصمیمی برای گرفتن سرمربی ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.