اعلام محدودیت های تردد در جاده های کشور تا 5 دی ماه

مرکز کنترل ترافیکی پلیس راهور ناجا محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا تاریخ 5 دی را اعلام کرد.

 به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تا تاریخ 5 دی  به شرح ذیل است:

 1- تردد موتورسیکلت ساعت ۲۴ روز جمعه ۵ دی ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
2- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ یکشنبه ۳۰ آذر از کرج به مرزآباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد، (دوزبن) به صورت یکطرفه است.
 
3- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ سه‌شنبه ۲ دی ماه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به دلیل تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
 
4- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ جمعه ۵ دی ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی۲۴ همان روز از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.
 
5- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز یکشنبه۳۰ آذر و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخه ۲،۳،۴ و ۵ دی از محور هراز ممنوع است.
 
6- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ جمعه ۵ دی از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از آب ‌اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
7 - تردد تمامی تریلرها به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ یکشنبه مورخ ۳۰ آذر و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ سه شنبه ۲ و ۵ دی از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
8- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۳ یکشنبه مورخ ۳۰ آذر و همچنین از ساعت ۷ الی ۲۳ جمعه مورخ ۵ دی از محور قدیم رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.
 
9- تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ الی ۱۷ در روزهای شنبه، یکشنبه مورخ  ۲۹ و ۳۰ آذر و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۷ در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه یک و دوم دی ماه از محورهای قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد، گناباد - مشهد و تربت جام - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 
10- تردد انواع وسایل نقلیه باربری به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۲ جمعه ۵ دی از محورهای سلفچگان - قم، جاده قدیم اصفهان (نیزار)، جاده قدیم کاشان - قم، آزادراه کاشان - قم و جاده قدیم تهران - قم و بالعکس ممنوع است.
 
11- تمامی وسایل نقلیه باربری با استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی که از استان‌های مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکتند باید از محور سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
 
12- تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی که از استان‌های جنوبی کشور (هرمزگان - سیستان و بلوچستان - کرمان یزد) به سمت تهران در حرکتند باید از مسیر سه راهی نطنز - مورچه‌خورت - دلیجان - سلفچگان - ساوه - تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: محدودیت ، تردد ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار