همایش فرزند پروری در سرای محله دانشگاه

مدیر سلامت شهرک دانشگاه-اقدسیه-گلها منطقه یک گفت: همایش فرزند پروری سه شنبه هر هفته و به مدت 20 هفته در سرای محله دانشگاه برگزار می‌شود.

 سالومه زردیه مدیر سلامت شهرک دانشگاه-اقدسیه-گلها منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در سه شنبه این هفته همایش فرزند پروری با موضوع ارتباط با فرزندان در دوران بلوغ تا بعد از بلوغ با حضور میر شرف‌الدین در سرای محله شهرک دانشگاه برپا می‌شود.

وی بیان کرد: شنبه هفته آینده در دبیرستان دخترانه بهجتیه در رابطه با بلوغ و بحرانهای بلوغ صحبت می‌َشود که به استادی سالومه زردیه انجام می‌َشود.

زردیه تصریح کرد: چهارشنبه هر هفته جشنواره خلاقیتها و کار آفرینیهای جوانان، معلولان و سالمندان در سرای محله برپا می‌شود که این افراد بعد از آموزشهایی که می‌بینید کارهای دستی خود شامل بافتنی، خیاطی، آشپزی و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارند و در پایان سوالات پزشکی خود را با کارشناسان مربوطه مطرح می‌کنند و جواب می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: یکشنبه هفته آینده بازی درمانی در مهد کودک و پیش دبستانی گلها انجام و مشاوره و پیشگیری از استعمال مواد مخدر و دخانیات همراه با پخش بروشور و مشاوره در پارک شهید احمد‌لو هر هفته دوشنبه انجام می‌شود، همچنین سه شنبه هر هفته در مسجد فاطمه زهرا، کارگاه مدیریت استرس کارگاه بیماریها و درمان آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: همایش ، دانشگاه ، اقدسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار