حسینی خبر داد

بهره برداری از کاروانسرای سنگی یک و دو در نیمه اول سال آینده

مجموعه کل کاروانسرای سنگی یک و دو در نیمه اول سال آینده قابل بهره برداری است.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مازیار حسینی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پل کاروانسرای سنگی گفت: کاروانسرای سنگی یک و دو کاروانسراهایی بوده که به شکل تاریخی وجود داشته و ما برای حفظ نام، پل های مدرن را به این عنوان نام گذاری کردیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 11کیلومتر پل سازی در این منطقه داریم، افزود: بزرگراه فتح، بزرگراه مخصوص و آزادراه تهران-كرج در اين نقطه با يكديگر تقاطع دارند. به همين دليل ما در اين نقطه احداث تقاطع غيرهمسطح را طراحي كرده‌ايم كه يكي ازآنها كاروانسراي سنگي يك و ديگري كه روي آزادراه تهران - كرج است به نام كاروانسراي سنگي2 نامگذاري شده است.

حسینی تصریح کرد: با بهره برداري از پروژه احداث تقاطع غيرهمسطح كاروانسراي سنگي افرادي كه از غرب پايتخت وارد مي شوند مي توانند جاده قديم كرج، جاده مخصوص يا آزادراه تهران - كرج را براي ادامه مسير انتخاب كنند وحتي مي توانند به بزرگراه هاي شهيد حكيم و شهيد همت هم بروند و به راحتي وارد بزرگراه آزادگان شوند.

معاون شهردار تهران با بيان اينكه اين محدوده يكي از نقاط پرترافيك شهر تهران است، اظهار کرد: تاكنون سعي شده بخش‌هاي همسطح پروژه به بهره‌برداري برسد و ما هرقسمتي از پروژه را كه آماده بهره‌برداري شود، بازگشايي مي‌كنيم تا در اختيار مردم قرار بگيرد و ازآن بهره‌مند شوند.

وي خاطرنشان كرد: در شهرداري تهران براي افتتاح پروژه‌ها تا لحظه تكميل نهايي صبر نمي‌كنيم و بهره‌برداري به‌صورت مرحله‌اي انجام مي‌شود تا هر قسمتي از پروژه كه مي‌تواند به مردم خدمات‌رساني كند در اختيار آنها قرار گيرد.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار