مقامات تونس روز گذشته از انهدام یک گروهک تروریستی که قصد هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و نظامی پیش از انتخابات دور دوم ریاست جمهوری تونس داشت، خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم ، مقامات تونس روز گذشته از انهدام یک گروهک تروریستی که قصد هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و نظامی پیش از انتخابات دور دوم ریاست جمهوری تونس  را داشت، خبر دادند.

مقامات تونس علام کردند که یگانهای امنیتی این کشور یک گروهک تروریستی را که قصد هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و نظامی پیش از انتخابات داشت دستگیر کردند.

"محمد علی العروی" سخنگوی وزارت کشور تونس در گفتگو با "رادیو ملی تونس" اعلام کرد: یگانهای امنیتی یک گروه رادیکالی متشکل از 6 نفر را که بعدا مشخص گردید از تروریست های خطرناک هستند در استان نابل در شمال شرق کشور دستگیر کردند.

عروی همچنین گفت: عملیات کشف این گروهک تروریستی پس از ردیابی منبعی که تهدید به کشتن می کرد و یک فرد نظامی در شبکه های اجتماعی نیز این پیام را دریافت کرده بود به وقوع پیوست.

وی اعلام کرد که این گروهک تروریستی برای انجام عملیاتی تروریستی در خلال دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برنامه ریزی کرده بود.

گفتنی است، تونس خود را آماده می‌کند تا فردا 21 دسامبر، دور دوم انتخابات را برگزار نمایند و این درحالی است که مقامات تونس 100 هزار نیروی امنیتی و نظامی را برای تأمین امنیت انتخابات تدارک دیده اند.

همچنین شایان ذکر است که برخی عناصر تونسی الأصل در داعش روز پنج شنبه با دادن پیامی مبنی بر برعده گرفتن قتل "شکری بلعید" فعال تونسی تهدید به انجام عملیات علیه نیروهای امنیتی و ارتش کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار