درمان نشدن کهیر موجب ایست قلبی می شود

درمان نشدن کهیر به ویژه در شرایطی که این بیماری‌مزمن و طولانی مدت است، ممکن است موجب بروز عارضه‌های قلبی و عروقی و حتی ایست قلبی شود.

مهرداد افشاریان، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، تصریح کرد: کهیر یک نوع اختلال آلرژیک و مشکل پوستی است که اگر چه در اغلب موارد خطری ندارد، اما در موارد شدیدی ممکن است موجب افت شدید کیفیت زندگی شود.

وی افزود: برخی از موارد کهیر بدون هیچ درمانی خود به خود بهبود می یابد و برخی دیگر از موارد این بیماری می تواند خطر ساز شود.

افشاریان، با اشاره به اینکه درمان کهیر در موقع مناسب یک موضوع مهم است، تاکید کرد: درمان نشدن کهیر به ویژه در شرایطی که این بیماری مزمن و طولانی مدت است، ممکن است موجب بروز عارضه‌های قلبی وعروقی و حتی ایست قلبی شود.

وی‌ یاد‌آور شد: بروز مشکلات تنفسی نیز در مبتلایان به کهیر بسیار شایع است و مبتلایان به این بیماری ممکن است به دلیل انسداد  راههای هوایی، دچار مشکل جدی در تنفس شوند.

افشاریان، خاطر نشان کرد: اگر کهیر در مراحل ابتدایی تحت درمان قرار گیرد، احتمال بروز عارضه‌های شدید واختلال عملکرد برخی از بافت‌ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد.



انتهای پیام/

برچسب ها: کهیر ، قلب ، تنفس ، پوست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار