پرز: رئال مادرید مدیون مورینیو است/ با آنجلوتی قرارداد جدید می‌بندیم

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید گفت: با آنجلوتی قرارداد جدید منعقد می‌کنیم، اما رئال همیشه مدیون مورینیو است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلو آنجلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید که در فصل 2014- 2013 به سفید پوشان شهر مادرید پیوست، توانست با این تیم بسیار درخشان شود و فصل گذشته علاوه بر قهرمانی در جام حذفی موسوم به " کوپا دل ری "، دهمین قهرمانی رئالی‌ها را در لیگ قهرمانان اروپا به ویترین افتخارات این تیم بیافزاید، علاوه بر این وی در فصل جاری توانسته رکورد 21 بازی بدون باخت و تساوی را از خود به میان بگذارد همه‌ی این مسائل ، مسئولان باشگاه اسپانیایی رئال مادرید را بر آن داشته تا با کارلو آنجلوتی که قراردادش در سال 2016 به اتمام می‌رسد قرارداد تازه‌ای را منعقد و به امضا برسانند.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در این خصوص گفت: ما خیلی خوشحال خواهیم شد که بتوانیم قرارداد تازه‌ای با کارلو آنجلوتی ببندیم من هم اطمینان دارم هیچ مشکلی بر سر راه تمدید قرارداد ما با آنجلوتی وجود نخواهد داشت، اما این مذاکرات در پایان فصل به اتمام می‌رسد. مضاف بر اینکه ما در خصوص انعقاد قراردادها تنها اول و آخر فصل صحبت می‌کنیم.

پرز همچنین در خصوص حضور مورینیو پیش از آنچلوتی گفت: با خوزه مورینیو، رئال مادرید قابلیت و کیفیتی را دارد که هم اکنون تجربه می‌کند و هم اکنون شاهد این موفقیتی هستیم که هم اکنون آن را می‌بینید.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرز ، رئال ، مورینیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار