آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا)دومین کنفرانس بین المللی صنعت دارویی و مبارزه با دوپینگ را ماه آینده در توکیو برگزار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اولیور رابین، رئیس کمیته علمی وادا با اعلام این خبر افزود:در این کنفرانس نمایندگان نهادهای ضد دوپینگ و صنعت دارویی با هدف محدود کردن سوء مصرف داروهای مجوزدار و بی مجوز و البته مراقبت هرچه بیشتر از حقوق ورزشکاران پاک ، گردهم جمع می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برگزاری این کنفرانس وزارت آموزش، فرهنگ، ورزش و تکنولوژی ژاپن ، آژانس مبارزه با دوپینگ این کشور و یوسنکو وادا را همراهی می‌کنند، افزود: در این کنفرانس سه محور اصلی "خطرات اقتصادی و اجتماعی دوپینگ کردن"، "چالش های مبارزه با دوپینگ و نقش صنعت دارویی" و "ابعاد و جنبه‌های همکاری برای صنعت دارویی و مسئولان مبارزه با دوپینگ" مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رابین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نخستین کنفرانس صنعت دارویی نوامبر 2012 به شکل موفق و موثری در پاریس برگزار شد، انتظار می‌رود با توجه به رابطه نزدیک صنایع دارویی و مبحث مبارزه با دوپینگ ، کنفرانس توکیو نیز به شکل مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار