با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت

افتتاح دانشکده پرستاری تربت جام/بازدید از مرکز بهداشتی درمانی کاریزنو از توابع تربت جام

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشکده پرستاری تربت جام واقع در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،عملیات بازسازی دانشکده پرستاری تربت جام که به دلیل فرسودگی نیاز به بهسازی اساسی داشت در مدت چهار ماه با هزینه‌ای بیش از ۸ میلیارد ریال انجام شده است. 

این دانشکده در مساحت یک هزار و ۱۰۰ متر مربع بازسازی شده است. در حال حاضر ۱۷۰ دانشجو رشته پرستاری در دانشکده تربت جام مشغول به تحصیل هستند. 

بازدید از بیمارستان در حال ساخت طالقانی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تربت جام خواهد بود. 

این بیمارستان در حال حاضر با پیشرفت ۹۷ درصدی در حال ساخت است. 

 بازدید از مرکز بهداشتی درمانی کاریزنو از توابع تربت جام

دکتر سید حسن هاشمی در جریان سفر به استان خراسان رضوی از مرکز بهداشتی درمانی روستایی کاریزنو بازدید و در جریان ارائه خدمات به ساکنان این منطقه قرار گرفت. 

مرکز بهداشتی درمانی روستایی کاریزنو از توابع شبکه بهداشتی درمانی شهرستان تربت جام است که هفت خانه بهداشت و بیش از هشت هزار جمعیت را زیر پوشش دارد. 

حضور در فرمانداری تربت جام، بازدید از دانشکده تربت جام، تایباد و خواف از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به خراسان رضوی است. 

گفتنی است روز گذشته نیز وزیر بهداشت درمان و آموزش در سیزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی استادان دانشگاههای کشور «در مشهد حضور یافت و در سخنانی اظهار داشت: توجه به کمیت و گسترش بی‌رویه دانشگاه‌ها سبب آسیب به روند تکامل و ارتقا آموزش عالی در کشور می‌شود. 
دکتر هاشمی گفت: بر این اساس در حوزه بهداشت و درمان هم اکنون اقداماتی در راستای ارتقا کیفیت آموزش و پیشگیری از کمیت گرایی در حال انجام است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار