معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال از اعلام آمادگی این واحد با صنایع برای عقد قرارداد و مشاوره تحقیقاتی خبر داد.

امیر عبدا... مهرداد شریف معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: اخیرا رویکرد جدید دانشگاه آزاد به سمت تحقیقات کاربردی رفته است، یعنی از مقاله محوری به سمت پژوهش محور و تولید محصول در حرکت است. ما نیز در واحد تهران شمال پتانسیل‌ها را شناسایی کرده و در تولید محصولات پژوهش محور به کار گرفتیم و مهمترین هدفمان حرکت به سوی صنعت دانش بنیان و کار بازرگانی برای تولید محصولاتمان است. 

وی افزود: در کنار شناسایی پتانسیل‌ها اتکا به توانایی داخلی برای فروش محصولات علمی را نیز دنبال می‌کنیم. ما توانستیم تحقیقات را تا مرز صنعتی شدن هم پیش ببریم که از نمونه آن می‌توان به ساخت انواع نانو ذرات و ساخت روبات‌های صنعتی زیردریایی اشاره کرد که کاربرد تحقیقاتی و صنعتی دارد. 

شریف با اشاره به توانمندی گروه شیمی و مهندسی شیمی تصریح کرد: محققان این گروه موفق به ساخت راکتورهای شیمیایی به ویژه راکتورهای حلزونی شدند که نمونه‌های آن در نمایشگاه هفته پژوهش به نمایش درآمد. 

این معاون پژوهشی خاطرنشان کرد: ما آمادگی هرگونه همکاری پژوهشی و مشاوره تحقیقاتی در رشته‌های مختلف صنعتی و اجتماعی را با صنایع داریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار