وزیر ورزش سر زده در حاشیه مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی حضوریافت

اولین راند مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی در رشته اسلالوم با رقابت آقایان و بانوان در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم جمعه 28 آذر ماه با تاخیری حدود دو ساعت با حضور  بانوان و آقایان در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این رقابت ها که بر پایه حرکات نمایشی فردی استوار است رانندگان از استان های کرمان ،‌تهران، تبریز ، مازندران و اصفهان حضور داشتند.

رانندگان پس از عبور از مارپیچ 14 متر ، پیچ S ، مارپیچ 10 متر در دور 360 درجه و کارد پارک اوج تکنیک خودرا به نمایش می گذاشتند.

در پایان نیز به رانندگانی که بدون خطا و برخورد با موانع که موجب کسب تایم منفی 5 تا 10 ثانیه میشد تایم زمانی مناسبی را ثبت کردند کاپ قهرمانی اهدا شد.

در گروه بانوان 20 راننده در دو کلاس اختصاصی پراید و 206 به رقابت پرداختند که در پایان در کلاس پراید به ترتیب  سمیرا ایمانی از اصفهان ، فائزه محبی  از ورامین ، مهرناز قدیریان از البرز بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در کلاس 206  بانوان نیز آیدا وظیفه آرا از تبریز بر سکوی نخست ایستاد ، شیرین دانش پناه  از استان البرز و فریبا لاری دیگر نماینده تبریز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کرد.

در گروه آقایان نیز 4 کلاس 1400 ،  1600 ، 1800 سی سی  برگزار شد.

 در کلاس 1400 سی سی پراید محمدرضا دهنوی اول  ، محمد رضا روحی دوم و  میلاد جمـالـی نیز رتبه سوم را از آن خود کردند.

در کلاس 1600 سی سی 206  نیز شروین یگانه قهرمان شد ، مهرداد صفری بر سکوی دوم ایستاد و مجتبی پور حسنی نیز مقام سوم را کسب کرد.

در کلاس پایانی آقایان که 1800 سی سی 405 بود نیز علی اکبر مقیمی، علیرضا سلمانی و جواد نتاج  به ترتیب اول تا سوم شدند.

شایان ذکر است حضور سرزده گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پیست آزادی باعث قوت قلب رانندگان و نشان از اهمیت رشته های اتومبیلرانی در جامعه ورزشی بود.

همچنین اجرای حرکات نمایشی دریفت توسط قهرمانان این رشته مهدی نوروزی و مهرداد همتیان ازدیگر برنامه های تدارک دیده شده توسط کمیته برگزاری این مسابقات بود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار