متصدیان امور باید از هنرمند دلجویی و دستگیری کنند

میکائیل شهرستانی گفت: متصدیان امور باید از هنرمند دلجویی و دستگیری کرده و همه جوره قدر آنها را بدانند.

میکائیل شهرستانی، بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص توجه بیشتر به هنرمندها به خصوص پیش کسوتهای این عرصه گفت: این موضوع نگاه و نیت مثبت و هرچه بیشتر کارگزاران فرهنگی را می‌طلبد زیرا مردم هنرمند‌ها را دوست داشته و با حضور هزاران نفری خود در مراسمهای مختلف، علاقه‌مندی خودشان را نشان داده‌اند.

شهرستانی بیان کرد: ارزش هنرمند زیاد است چون برای خلق و آفرینش اثر، نقش، متن، تابلو و ... بهترین دوران زندگی و جوانی خود را از دست می‌دهد و این کار با استرس‌ها و تنش‌های زیادی همراه است که او را به  مرور زمان و به طور طبیعی به بیماری روح و جسم دچار می‌کند.

وی عنوان کرد: متصدیان امور باید از هنرمند دلجویی و دستگیری کرده و همه جوره قدر آنها را بدانند.

این بازیگر اظهار داشت: بودجه‌های تصویب شده در امور مختلف بیشتر از بودجه‌ای است که به ارتفاء‌ و رشد فرهنگی مملکت و جوانان اختصاص داده می‌شود و این جای تعجب و تفکر فراوان دارد.

وی عنوان کرد: هنرمند جز خلق آثار مورد علاقه خود چیزی نخواسته چرا که تریبونی جز این برای اعلام وجود و حفظ آثار خود ندارد.

ادامه داد: وقتی هنرمند فرصتها را یک به یک از دست می دهد این سئوال پیش می آید که آمدن بحر چه بود؟ این موضوع به افسردگی و گوشه‌گیری و بیماری آنها می‌انجامد.

شهرستانی، در پایان از خداوند شفای کامل برای همه بیماران به خصوص هنرمند‌ها را خواستار شد و از مردم به خاطر نشان دادن محبتشان تشکر کرد و از مسئولان تقاضا کرد که حفظ هنرمند‌ها در مقاطع مختلف سنی و کاری را جزء وظایف اصلی خود بدانند.

 
انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار