بلوطی: حرکت اخلاقی باقری مثل مدالی که گرفت با ارزش بود

رییس هیئت جودو استان تهران گفت: جودو در سپاه پاسداران با حضور بزرگان این رشته توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

داود بلوطی رییس هیئت جودو استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باَشگاه خبرنگاران افزود: این نتیجه‌ای که درمسابقات  نوجوانان و جوانان آسیا برای ایران رقم خورد حاصل زحمتها تلاش و کوشش بزرگانی همچون محمد کیهان و داود میقانی و همچنین تلاش مربیان تیم ملی بوده است این نتایج بدست آمده حاصل تلاش 2 ماهه این عزیزان است.

وی تصریح کرد: من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ جودو از مدیریت تیم نوجوانان و جوانان تشکر می‌کنم که توانسته‌اند تیمی یک دست و هماهنگ را تشکیل دهند و این نتیجه هماهنگی و یکدلی است اگر اینگونه جلو برویم در آینده نتیجه بهتری خواهیم گرفت این نوجوانان و جوانان ملی‌پوشان بزرگسالان آینده ما هستند به شرطی که آنها را رها نکنیم و برای آنها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

رییس هیئت جودو استان تهران در ادامه اذعان داشت: زهرا باقری روی سکو کار ارزشمند و اخلاقی انجام داد و با کمال احترام از دست دادن با نایب رئیس اتحادیه جودو آسیا خودداری کرد که این کار ارزشمند بود که این نوجوان انجام داد که باید از وی تشکر کرد و این کار او را ارج نهاد.

بلوطی در خصوص وضعیت جودو در سپاه پاسداران اظهار داشت: وضعیت جودو در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیلی بهتر شده و رشد خوبی در سالهای اخیر داشته است. بنده به عنوان ناظر فدراسیون در آزمون دان در سپاه حضور داشتم و از نزدیک حاصل زحمتها و تلاش و مدیریت شایسته سردار یزدانی و زحمات بزرگانی چون محمد امیر آبادی و حسن امیرآبادی را شاهد بودم که به نظر من با حضور این افراد در آینده بهتر هم خواهد شد.

وی در خصوص جودو بانوان گفت: مدالی که دختران نوجوان و جوان ما در مسابقات آسیایی کسب کردند و می‌تواند یک استارت خوب برای  جودو بانوان باشد تا بتوانند حرکت رو به جلو را شروع کنند.
این مدال‌ها باعث ایجاد انگیزه در بین بانوان جودوکار خواهد شسد و همین باعث رشد جودو بانوان در کشور خواهد شد که بنده آینده جودو در بخش بانوان را درخشان و خوب می‌بینم.

بلوطی در پایان خاطر نشان کرد: این روند با اتحاد و همبستگی اگر ادامه پیدا کند به نتیجه خواهد رسید که می‌توان از این اتحاد در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد. سعی من و همکارانم در هیات جودو استان تهران این است که این وفاق و دوستی را در خانواده جودو هر روز بیشتر کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار