پیگرینی: مهاجمان‌مان مصدومند، باید مهاجم بخریم/ لمپارد را نگه می داریم

مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که حضور مهاجمان مصدوم نیاز به این باشگاه را به خرید در فصل نقل و انتقالات زمستانی ناچار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اوین ژگو به سرخیو آگوئرا و استفان ژونیخ مهاجمان هستند که باشگاه منچستر سیتی در غیبت آنها رنج زیای متحمل می‌شود.

مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی نیز که این روزها تیمش بسیار خوب پیش می‌رود هم اکنون با لشکری از بازیکنان مصدوم مواجه شده است که زعم او می‌تواند لطمات جبران ناپذیری به خصوص در بخش حمله به این تیم وارد کند. همین طور وی چاره‌ای ندارد مگر اینکه در فاصله دو هفته‌ای تا باز شدن پنجره فصل نقل و انتقالات زمستانی علی رغم فشارهای یوفا به قوانین جوانمردانه نقل و انتقالات بازیکنانی را جذب کند.

وی در این خصوص گفت: در پنجره نقل و انتقالات یک گزینه بیشتر نداریم و این زمان رخ می‌دهد که آلوارد نگردو را به فروش برسانیم. از طرف فیفا محروم شده‌ایم که بازیکنان کمتری داشته باشیم اما باید به این شیوه ادامه دهیم.

سرمربی شیلیایی باشگاه منچستر سیتی در خصوص پیروزی یک بر صفر برابر لستر سیتی و گل زنی فرانک لمپارد نیز تصریح کرد: وقتی که ما تصمیم که فرانک لمپارد تا ماه دسامبر با ما بماند می‌دانستم و اطمینان داشتم که او تا چه اندازه بازیکن بسیار خوبی است ما از حضور او در تیممان بسیار خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با او همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیگرینی ، منچستر ، فیفا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار