کونته: از سرمربیگری ایتالیا استعفا نمی‌دهم

کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید از سمت خود استعفا نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اخیرا اخباری مبنی بر کناره گیری کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا به گوش می رسد اما وی تمام شایعات را رد کرد و می گوید قصد کناره گیری ندارد.
 
 این سرمربی 45 ساله در ماه آگوست هدایت لاجوردی ها را بر عهده گرفت، بیش از این هم زمانیکه هدایت تیم یوونتوس را بر عهده داشت،‌موفق شد 3 بار این تیم را قهرمان سربی آ ایتالیا کند.
 
در 6 بازی که کونته هدایت ایتالیایی‌ها را بر عهده گرفته است، به 5 پیروزی و یک تساوی دست یافته است. علی رغم این شروع فوق‌العاده شایعاتی مبنی بر کنار گیری این سرمربی به گوش می رسید.
 
وی در این خصوص گفت: من به دلیل شور و اشتیاق هواداران تیم ملی ایتالیا، هدایت این تیم را بر عهده گرفتم. این پست مسئولیت های زیادی برای من دارد، البته می دانم که این گونه شایعات جزئی از فوتبال است.
 
 کونته پس از جلسه ای که با مربیان تیم‌های سری آ داشت می گوید، باید از این نوع جلسات با تیم های داخلی برگزار کنند.
 
وی در این خصوص گفت: امیدوارم حداقل یکبار در سال چنین جلساتی با مربیان تیم های داخلی برگزار کنیم، من خودم زمانی هم مربی بودم و هم بازیکن، بنابراین می دانم که بازیکنان و مربیان چگونه فکر می کنند. اینگونه جلسات نتایج بسیار خوبی در بر دارد و به تیم ملی و موفقیت آن کمک زیادی می کند، مربیانی که غایب بودند بیشتر اعلام کرده بودند که نمی توانند در این جلسه ما را همراهی کنند. با مربیان باشگاهی در خصوص اردوی 3 روزه تیم ملی در ماه فوریه به نتیجه رسیدیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کونته ، فوتبال ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار