در آستانه فصل زمستان؛

سایت های برف روبی در بزرگراه‌های غرب تهران فعال شد/ جانمایی 300 عدد مخزن شن مخصوص در سطح منطقه 5

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 گفت: در آستانه فصل زمستان، ستاد برف روبی با هدف بهبود خدمات رسانی به شهروندان نسبت به شناسایی نقاط برف گیر و تجهیز بزرگراه ها به سایت برف روبی اقدام کرد.

رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شرایط جغرافیایی و کوهستانی منطقه افزود: با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی منطقه، ستاد برف روبی با هدف آمادگی بیشتر در خدمت رسانی و کاهش مشکلات، در زمان بارش برف آغاز کرد.
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 5 با اشاره به اینکه علاوه بر سایت مرکزی، 8 سایت اصلی در نقاط بزرگراهی و محلی جهت پوشش نواحی 7 گانه استقرار خواهند یافت، تصریح کرد: در این خصوص علاوه بر سایت های اصلی 18 ایستگاه فرعی و برف روبی در رمپ ولوپ‌ها و پل های سواره رو منطقه غرب تهران استقرار خواهند یافت.
 
وی با اشاره از آمادگی کامل عوامل و امکانات منطقه جهت هر گونه خدمات رسانی به شهروندان بیان کرد: با تشکیل ستاد برف روبی منطقه غرب تهران نقاط برف گیر شناسایی و تمهیدات لازم جهت استقرار سایت برف روبی پیش بینی شده است.
 
مددی 136 دستگاه خودرو سنگین و همچنین 6 دستگاه برف آب را از تجهیزات و ماشین آلات مستقر در سایت‌های  برف روبی بر شمرد و گفت: در این راستا تجهیزات به همراه نیروی انسانی پیش بینی شده از ابتدای آذر ماه در سایت‌های برف روبی مستقر شد.
 
به گفته معاون شهردار منطقه 5 بیش از 3 هزار تن شن مخصوص تهیه شده و در کنار پایگاه‌های عرضه شن جانمایی شده است.
 
مددی در پایان از جانمایی 300 عدد مخزن شن مخصوص در سطح منطقه غرب تهران خبر داد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: برف ، بزرگراه ، شن ، تجهیز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار